YokoWywiad z Yoko99999 :

Hej. Chciałabym przeprowadzić z tobą wywiad na bloga. Zgadzasz się?

Ok.

Od kiedy grasz na MSP?

Od stycznia 2013.

Jaka Movie Star najbardziej pomogła Ci w levelu?

5truskawka5, znam ją od 1 levela.

Czy satysfakcjonuje Cię 20 Lvl?

Nie.

Czy jest jakaś Movie Star, którą podziwiasz?

Tak, Fllora2

Co sądzisz o „10 sek”?

Są fajne, bo można szybko zarobić sc i fame dzięki nim.

Ok, dzięki za udzielenie wywiadu. Pa!

Hej!

—————————————————————————————————————————————————————–

Wywiad z Hejli Wiliams:

Hej. Chciałabym przeprowadzić z tobą wywiad na bloga. Zgadzasz się?

Hejli

Od jak dawna grasz na stronie MSP?

Od czerwca 2012.

Co najbardziej podoba ci się na MSP?

Filmy i fajne ciuszki.

Jaką Movie Star podziwiasz?

Yoko99999 oraz Lily1723.

Czy satysfakcjonuje cię 11 lvl w ciągu 2. lat?

Tak :)

Czy jest Movie Star będąca dla ciebie wzorem?
Tak, koteko11.

Jaka jest twoja ulubiona gra na MSP?
Ubierz się.

Jaki jest najwyższy Lvl w twoich znajomych?

28.

Okej, dzięki, narka!

Nara!